2011. november 30., szerda

MSI 848P-NEO-V (2db) - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a fent említett két alaplap.
 Az egyik 2 évet szolgált, mikor egyik pillanatrol a másikra elkezdett rakoncátlankodni a gépem. Én alaplaphibára gondoltam, s vettem egy ugyan ilyen alaplapot. egy hét múlva ugyan azok a hibalehetőségeket tapasztaltam. kiderült, hogy a tápom haldoklott rendesen, de addigra már vettem uj alaplapot, procit ramot videokártyát.
Tehát elvileg működniük kell, elég jó kis lapok ha beindulnak. nekem 3GHz pentium volt benne (631+),  2x1Gb corsair válogatott ram, s ati 2600XT, s gondot nem tapasztaltam játékok terén.
Garancia nincs, csak a két lap mint a képeken!  
Villámár esetén állom a postát!  
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-02 09:32
. MSI 848P-NEO-V (2db) - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos